[MD-sorular] Atatürk'ün gerçek ölüm sebebi

ibrahim SELEN selenibrahim at hotmail.com
20 Şub 2006 Pzt 00:43:37 EET

>Atatürk'ün ölüm nedeni.
sanildigi gibi siroz hastasi degildi. Atatürk' e sitma tedavisi yapilmis,
asiri "kinin" yüklenmis ve karacigeri bu yüzden iflas etmis, siroza
dönüsmüstü. Tedaviyi yapan doktor mason locasi üstadi azamlarindan doktor
Mim Kemal' dir. Durumu iyice fenalastiktan sonra Celâl Bayar' in israri ile
disaridan bir doktor getirilir. Yanlis tedavi yapildigini, karacigerinin bu
yüzden iflas ettigini rapor eden bu yabanci doktordur. Istirahat için 2 ay
kadar kaldigi Savarona' da nemli sicaktan durumu daha da kötülesmis, son
günlerinde Dolmabahçe Sarayi' na götürülmüstü. Peki, nasil oldu da sirozdan
öldügü açiklandi ve bütün yazili kaynaklara da böyle girdi? Büyük Millet
Meclisinde ölüm raporu gündeme getirildi. Mason localari 1935' de
kapatilmasina ragmen Mecliste hala mason milletvekilleri vardi.
"Efendim, gençlerimize terbiye olur, onun alkol ve sigaradan öldügünü
duyuralim" denir ve kabul edilir. Arkasindan Yesilay icad edilir, tarih
kitaplarina da böyle girer. Ceyhan Mumcu' dan bunlari duyduktan sonra ne
yapmam gerekir diye düsündüm. Ilk isim bu bilgiyi okurlarimla paylasmak.
Simdi bu bilgiler
elimizde ve biz çocuklarimizi terbiye edecegiz diye, yüce önderimiz
hakkindaki bu yalanla O' nu halkimizin gözünde küçültmeye devam edecek
miyiz? Okul kitaplarindan Atatürk' ü çikartmak için elinden geleni yapan AB,
bu düzeltmeyi yapmamiza izin verir mi? Demek ki kendi kitaplarimizi
kendimiz yazmak zorundayiz. En çok satilmakta olan "Su Çilgin Türkler"
kitabi belli ki bir boslugu
dolduruyor. Demek ki; halkimiz siddetle kendi tarihiyle ilgili dogru
bilgilere ulasma ihtiyaci duyuyor.
Neyse ki Türk ulusu ATATÜRK' ünü hâlâ çok seviyor, hiçbir yalan O' nu gözden
düsüremiyor!
Mahiye Morgül 16.10.2005
Lütfen gönderebildiginiz herkese gönderin.

Hem e-postalarinizi, hem de Bilgisayarinizi MSN Güvenlik ile koruma altina
alin! http://www.msn.com.tr/security/