[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 13, Konu 18

OktayD asi.insan at gmail.com
20 Şub 2006 Pzt 03:22:52 EET

Bahsedilen dosya sistemi ya da ağaç dallandırma olayını ASP ile
derleyebilirim. Daha önce derledim. www.belgeci.com adresinde yaptığım
sistem, tamamen dosya sistemi gibi sıralanmıştır. Sayfa tasarımını MD
dergisindeki gibi yapabiliriz. Elinizde sanki dergiyi tutyormuş gibi olur
falan. Hatta daha tutarlı bir dizinleme sistemi üzerinde uğraşıyorum bu
aralar (aynı belgenin iki ayrı dizinde yer alabildiği ya da bir dizine ait
bir özelliğin onun altındaki tüm dizinler için de geçerli olabileceği
imkanları olan bir sistem). Hazır üzerindeyken diye söylüyorum.

Saygı Sevgi ve Mantık...