[MD-sorular] bilim sýnavý

Hande Karatay matematikci97 at yahoo.com
21 Şub 2006 Sal 12:56:44 EET

Herkese saygýlar,
  Matematik (fen fakültesi )  bölümü son sýnýf öðrencisiyim. Araþtýrma görevlisi olmak için bilim sýnavýna hazýrlanýyorum.
  http://fef.erciyes.edu.tr/pxp/posts/8.bilim-sinav-rehberi848.php
  adresinden bilim sýnavlarýnýn içeriði ile ilgili bilgilere ulaþtým.
  Acaba bu içerik bütün üniversiteler de ayný mý?
  Bu içeriðe ek olarak baþka hangi konular kapsam içine alýnabilir?
  Bilim sýnavýna girmiþ ve bilim sýnavý sorularýný hazýrlayan deðerli hocalarýmýn tavsiyelerini, yardýmlarýný bekliyorum.
  Þimdiden teþekkürler...

 Yahoo! Autos. Looking for a sweet ride? Get pricing, reviews, & more on new and used cars.