Re: [MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 13, Konu 22

Ali ilik aliilik at gmail.com
27 Şub 2006 Pzt 22:53:47 EET

Ahmet Bey, denklemlerle ilgili teknik sorulara yanıt gelecektir sanırım.
Türkiye'de matematik eğitimi ve sevgisi daha da güçlendikçe matematikle
ilgilenen kişi sayısı artacak ve daha hızlı cevaplar verilecektir. Sitedeki
kişiler ya meşgullerdir. Ya da internetten uzak kalmak istiyorlardır bir
süre, veya konuda uzman kişilerin yanıt vermesini bekliyorlardır.

Ben sadece sorunuzun son bölümüyle ilgili bir araştırmaya dayanamadan
kişisel yorumumu yapacağım:

Piramitler, eski zamanlarda yapılan buluşlar, keşifler çalışmlar vs
vs...Bunlar nasıl oluyor?

O zamanlar ne televole vardı, ne trafik vardı, ne ne bu kadar betonorme bina
vardı, ne silah icat edilmişti, ne otomobil vardı vs vs. Bu kadar organik
olmayan ilaçlar, maddeler vardı. vsvssssss insanların pek az dertleri vardı.
Yemek yemek ve kalacak yer!

Biraz yiyecek topla, bir de sığınacak bir yer bul. Yani diyorum ki DÜŞÜNMEYE
ÇOK VAKİT VARDI. Ve adamlar düşüne düşüne şaheserler ürettiler, buldular.
Ben hiç şaşmıyorum! O devirde olsaydık biz de şimdi ne kadar üretkensek o
zaman daha üretken olurduk, ya da o zamanın insanlarını al bugüne getir,
bakalım o kadar üretken olacaklar mı? Olmazlar.

27.02.2006 tarihinde ahmet sonkur <asonkur at yahoo.com> yazmış: