Re: [MD-sorular] üye olmak istiyorum

Ali ilik aliilik at gmail.com
12 Oca 2006 Per 19:48:07 EET

Allah Allah!! kişinin mailadresi ebubekirsadik at ..... Ebubekir ve Sadık nikle
gruba üye olmak isteyen bir kişi yazısında hiçbirşey belirtmemiş Allahla
alakalı. Sadece üye olmak istediğini belirtmiş. Bu nasıl bir anlayış Birol
Bey?? Ben de sizi içtenlikle kınıyorum! Belki kişini adı gerçekten Ebubekir
soyadı da Sadıktır. Olmasa bile bu kişinin Allah'la arasına bizi soktuğunu
nereden çıkardınız? Bu gurupta böyle tartışmalar girmek istemem ama
mesajınıza kayıtsız kalamadım. Bir cevap yazarsanız cevap yazmayacağım,
tartışma büyürse yetkili kişilerin olaya el atacağını düşünüyorum.

SAYGILAR,

Ali Ä°lik