[MD-sorular] ebubekirsadik ismi

Servet Kacaran kacarans at egenet.com.tr
13 Oca 2006 Cum 14:46:57 EET

Birol bey, merak ediyorum : Siz iyi misiniz?
Hayatınız nasıl geçiyor? Kaç yaşındasınız? Ne yer, ne içersiniz? Size anne
babanız Ebubekir adını koysaydı ne yapacaktınız? İnsanlara nasıl merhaba
dersiniz? Size merhaba diyenlere nasıl karşılık verirsiniz?
Bu dünyadaki hayatınız bitince yani ölünce ne olacağınız sorusuna bir
cevabınız var mı? Nereye gideceğinizi veya gitmeyeceğinizi düşünüyor
musunuz?
Birol bey, hayatınızı kendinize zehir etmeyin. Ne siz başkası ile Allah
arasına girebilirsiniz; ne de başkası sizinle Allah arasına girebilir.
Korkmayın. Allah herkese yeter. Ben bir matematikçiyim ve sizi anlayamadım.
Gerçekten Ebubekirsadık ismi sizi rahatsız etti ise sizin için üzülürüm.
Matematikçi inançlı olur. Çünkü biz gerçeklerle uğraşırız. Matematikte
yaklaşık ispat yoktur. Kesin sonuç vardır? Çok iyi bir müslümanın adı Hans,
Paul, Blair vs olabileceği gibi bir ateistin ismi de Abdullah, Musa,
Ebubekir vs olabilir. Eğer Ebubekirsadik@ ismiyle siteye üye olma isteğini
eleştirmeseydiniz size yine yazmazdım. bu siteye üye olmak için bir isim
süzgeci yok.
Allah'ın rahmeti sonsuzdur. Sizi o sonsuz rahmete havale ediyorum.
Servet Kaçaran (İsim ve soyisim doğrudur... Bana çok rahat ulaşılır...)

--
EgeNet Internet Servisleri (http://mail.egenet.com.tr)