[MD-sorular] TARTIÞMA

birol yeþiltepe birolyesiltepe410 at yahoo.com
14 Oca 2006 Cmt 08:39:50 EET

Tartışmanın bu grubun amacından uzak olduğu konusunda haklısınız. Ama bu güne kadar matematik dünyası dergisine mersenne ve fermat sayılarıyla ilgili (belkide çözüme giden) en derin yaklaşım olan algoritmamı aylar önce göndermiş olmama rağmen, gruptan veya herhangibir dergi çalışanından  henüz bir cevap alamadım. Evet, belkide dergi satışınız dünya çapında bir başarı olarak değerlendirilebilir. Peki ya özgün düşünce ve yayınlara verdiğiniz değer? Ben bu algoritmayı, fermat ve mersenne sayıları üzerinde tam 4 yıl çalışarak elde ettim. Şu anda Marmara Üniversitesi Matematik Öğretmenliğinden mezun olmuş ve aylığımı alıp her mezun gibi rahat bir yaşam yaşama fırsatını kazanmış olabilirdim. Ama ekonomik problemler yüzünden okulumu braktım. 30 tane alttan dersim var. Ben okulu brakmış olabilirim.(gerçi bitmesi için hala bir umut var!) Ama ne ekonomik nede psikolojik hiçbir problem beni matematik için bişey yapmaktan alıkoyamadı ve hayatımın amacını gerçekleştirmek için herşeyimi verdim. BULDUĞUM TEK ŞEY BU ALGORİTMA...
Buna da verilmei gereken değer verilmediği için kendimi çok üzgün ve daha yolun başında olmama rağmen bezgin ve güçsüz hissediyorum. Belkide aradığımı burda bulurum umuduyla gelmiştim, ama olmadı. Gerçi artık benimde halim kalmadı, bir süredir çalışmalarıma hiç gözatmıyorum bile. Neyseeee, herşey insanın istediği şekilde olacak diye bir kanun yok. AMA KEŞKE OLSAYDI...