[MD-sorular] sevgiler

yildirimakbal at ttnet.net.tr yildirimakbal at ttnet.net.tr
27 Oca 2006 Cum 18:30:51 EET

ben Ali İlik beye bu yazısında katılmıyorum
bence, öldüm diye bir önerme fazlasıyla kaotik bir önerme herhalde devamı yazılmadığı için aklınız karıştı
farzedelimki öldüm mideme  bamyalar giremedi o zaman vs vs.....!

 matris uzaylarının bir gösterimi varmı? bu uzay uzerinde metrik(norm) iç çarpım  vs vs fonksiyonlari tanımlımı
aklıma gelen bir şey satır vektorlerın veya sütun vektorlerının uc uca eklenıp bır polıgon şeklinde cızılmesı , tabi bunların yapılabılmesı ıcın  yukarıda dedıgım sıstemler tanımlanmalı
veya reel sayılar cısmı uzerıne kurulu olan 3*1 lik matris uzayı R^3 e ızomorf oldugundan (ve bunun gıbı benzerler katları), m.bayraktarın fonksiyonel analız kıtabunda
su cumle yazıyordu yanlıs hatırlıyor olabılırım
ızomorf uzaylara eş uzaylar gıbı davranabılırız  aynı C ve R^2 ye yaptıgımız gıbı boyle bir gösterimmi yapacagız

sevgıler saygılar
yildirim akbal