[MD-sorular] kaynak

deniz çelik denisscelik at hotmail.com
13 Tem 2006 Per 10:56:06 EEST

merhaba,

ben bu yil üniversitede birinci sinifi okudum,analiz-1 ve analiz-2 yi aldim.
yaz döneminde sinav gecme kaygisi olmadan tekrar kendim calismak istiyorum.
sizden ricam kaynak tavsiye edebilirmisiniz,dili agır olmayan ayni zamanda
cok sey ogrenebilecegim kaynak kitaplar.

ayrica gelecek yilla ilgili de kitaplar onerebilirseniz sevinirim. alacagim
dersler,
analiz3,lineer cebir1,diferansiyel denklemler.

simdiden tesekkür ederim.

deniz celik

Hem e-postalarinizi, hem de Bilgisayarinizi MSN Güvenlik ile koruma altina
alin! http://www.msn.com.tr/security/