[MD-sorular] Matematik Okur yazarligi

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
30 Haz 2006 Cum 01:12:11 EEST

Ela Hanim,

Mesajinizi tam da bu is icin kurdugumuz bir listeye yolluyorum. Size
yardimci olacak biri mutlaka cikacaktir.

Benim bildigim Paulos’un biri Matematikci Gazete Okuyor olmak uzere
Turkce’ye de cevrilmis iki kitabi vardir

Listeye uye olmak icin
http://www.matematikdunyasi.org/mailman/listinfo/md-sorular adresini ziyaret
edin.

Basarilar dilerim.