[MD-sorular] Soruya cevap!...

kemal aygun aygunkemal20 at hotmail.com
2 Mar 2006 Per 18:57:52 EET

Sözüm ali ilik'edir.Bir kere psikolojide ödül ve ceza ile öğrenme vardır.
ödül verilen bir şeyin olumlu yapılma olasılığı daha yüksektir.Ben bu soruyu
kendi aklımdan tüertim.Ve hiç bir yerde karşılaşmadım.Bu yüzden,çözüme 50ytl
koydum.Bilimde böyle rekabet olmaz(50'ye karşılık 51ytl vermek gibi).Bunları
yazarken harcıyacağınız zamanı soruyu çözmeye harcasaydınız hem 50ytl
kazanabilirdiniz hemde M.D.ndaki soru işaretinden birini silmiş
olurdunuz.Çünkü her matematik sorusunu çözmek tüm dünyanın görevidir.Rieman
Hipotezini çözene zaten 1 milyon dolar verilecek.Yani sizin 51ytl'niz suya
düştü.Ama mesele para değil meydan okuyan soruları yanıtlayabilmek.Şimdi
kağıt kalem alın ve soru üzerinde düşünün;50ytl'yi ben yine size
vereyim.Bunu yazarak inan hiçbir şey kazanmadın.Fakat sorunun nereden
geldiği yerine neyi sorduğunu kendine sorsaydın bunları bana yazdırmak için
zamanımı harcamazdım.Lütfen kendi zamanınızı kulanmaya saygınız yoksa
başkalarına olsun...

                                  Kemal AYGÜN

Aradığınız herşeyi en kısa sürede MSN Arama ile bulabilirsiniz!
http://search.msn.com.tr