[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 14, Konu 2

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
3 Mar 2006 Cum 10:18:11 EET

selamlar arkadaþlar..tüm kardeþlerimize saygý sevgi ve selarýmý sunuyorum..inanýn geçenki soruyu bende çok merak ettim..deðerli kardeþimize böyle bir soru sorabildiði için çok teþekkür ediyorum (kibarlýkta rakip tanýmam)..ama arkadaþlar bence matematiðin ve hiçbir pozitif ilimin içerisine maddiyat katmamalýyýz..rahmetlinin ruhuna hocaefendiye yasinmi okutturmuyoruzki..ben biraz buna kýrýldým ama inþallah bu tip hatalar son bulur..ben deðerli kardeþimize bize böyle unutulmaz bir teoremi armaðan eden rahmetli pisagorun ruhu için o elli milyona helva bastýrýp daðýtmasýný tavsiye ediyorum..belki o zaman rüyasýnda rahmetliden bu iþin sýrrýnýda öðrenebilir..hepinize teþekkürler ve sonsuz saygýlar..

Yahoo! Mail
Bring photos to life! New PhotoMail  makes sharing a breeze.