[MD-sorular] Soruya cevap!...

yakup arı yakupari at gmail.com
3 Mar 2006 Cum 18:44:26 EET

merhaba Ali bey ve arkadaslar
matematikte ödül konusunda söylediklerinize sonuna kadar haklısınız. gerçek
bilimle ugraşanlar asıl ödülün ne oldugunu çok iyi bilir ve bunu ölçmeyede
ne 50 ylt ne de 1 milyon$ yetebilir?
yazınızda katılmadıgım bir nokta bizde bilim adamlarının 65 yaşında emekli
oldugudur. bu devletin bilim anlayışının ve bilim adamına bakışının bir
sonucu. fakat çok degerli bilim adamlarımız hala işlerinin başındadır
örnegin Erdogan S. Şuhubi, Mithat idemen, Ömür Akyüz. Avadis Hacınlıyan gibi
isimler birçok genç ve yeni nesil bilim adamına nispet hala derslerini
vermekte yayınlar yapmaktadırlar.
bunu yazmakta ki amacım size karşı bir tutum degil sadece bu büyük
insanların hala iş başında oldugunu hatırlatmak. cumhuriyet dönemi 2. kusak
bilim insanlarımızın bircogu devlet istemesede çeşitli ortamlarda bilim
yapmaya devam etmektedir.
saygılarımla