[MD-sorular] (konu yok)

kemal aygun aygunkemal20 at hotmail.com
4 Mar 2006 Cmt 13:59:01 EET

bir soru kafama takıldı ve ben bu soruyu tüm matematik severlerle paylaşmak
istedim.bir de çözüm çabuk gerçekleşsin diye 50 ytl ödül koydum. ödül
koymanın neresi kötü?bence herşeyin bir maddi karşılığı vardır.aslında ödül
koymadan önce böyle bir şeyin olabileceğini düşünmüştüm.fakat internette
sayın değerli matematikçimiz ali nesin 'in bazı sorulara ödül koyduğunu
gördüm ve soruları para konusu tartışılmadan çözülmüştü.acaba bilim ya da
matematik severler statüye göre mi iş yapıyorlar?bu soruyu bilim cevaplamalı
ve cevabı herkese sunmalıdır.ayrıca sayın ali nesin 'in böyle konuya ismini
karıştırmak istemezdim.kendisinden özür diliyorum ve bu konuya açıklık
getirmesini istiyorum.saygılar...K.A.

Bilgisayarınızı korumak için MSN Güvenliği tercih edin!
http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/