[MD-sorular] SORULAR

kemal aygun aygunkemal20 at hotmail.com
4 Mar 2006 Cmt 14:12:53 EET

ben diğer sorunun çözümünü beklemeden başka soru soracağım.çözümü bilmiyorum
bilsem sormam zaten.bu soruyla da bir yerde karşılaşmadım.yani ben ürettim
bu soruyu da.bu sefer soruya ödül yok.çözen zaten bilim için çözecek paraya
ne gerek var değil mi?neyse soru şu:eşit kenarlı ve birbirinden farklı
düzgün çokgenleri kullanarak bir dikdörtgen elde etmek mümkün müdür?bence
çok zor bir soru olduğu kadar çözülmeye değer.kolay gelsin soruyla uğraşmak
isteyenlere.teşekkürler...

MSN Arama ile dünyayı evinize getirin! http://search.msn.com.tr