[MD-sorular] her þey vatan için..

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
5 Mar 2006 Paz 19:12:48 EET

selamlar saygýlar arkadaþlar..öncelikle gönderdiðim bazý sorulara gelen cevaplar için kardeþlerimize sonsuz teþekkürler ediyorum..arkadaþlar bu gün biraz tuhaf bir soru sormak istiyorum..bu soru benim epeydir kafamý kurcalýyor..aceba matematikte ''eðik koordinat sistemi'' diye bir konu varmýdýr bunu çok merak ediyorum..galiba bu durum biraz vektörlerle ilgilidir ama bu konuda detaylý bilgimde yok..mesela dik apsislerle iks derecelik bir  açý yapan tuhaf bir eðik koordinat sistemi oluþtursak buradada bize belli noktalarýn referans olduðu simetri formüllerini veren bir sistem geliþtirebilirmiyiz..yoksa buradada bu analizlerin yapýlmasý için yine dik koordinat sisteminemi baþvurmalýyýz..biraz cins bir soru ama ne bileyim mesela bu tip bir sistemle bir savaþta düþman istihbaratýný felç eden yeni bir koordinat sistemi oluþturamazmýyýz?mesela dahada ileri giderek kendimize bir eðrisel koordinat sistemleri luþturup tüm matematiksel sistemleri hallaç pamuðu gibi atamazmýyýz..bu konuda inanýn
 bir bir bilgim yok sadece biraz babalarým tuttu o kadar..bani bu konuda aydýnlatabilecek kardeþlerimize söz veriyorum boðazda bir çay ýsmarlayacaðým..

Yahoo! Mail
Bring photos to life! New PhotoMail  makes sharing a breeze.