[MD-sorular] (konu yok)

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
9 Mar 2006 Per 17:48:53 EET

Kanıtlanmamıştır. Ali Nesin'in Matematik ve sonsuz kitabında
"Sayıların ilginç Yaşamı" yazısı bunun hakkındadır. www.alinesin.org
adresinden bu yazıya ulaşabilirsiniz sanırım.

Sanırım bir Amerikalı bu soru için "Amerikadaki ciddi matematik
çalışmalarını baltalamak için sorulmuş bir soru" gibi bir şey demiş, o
kadar çok kişi bu soru üzerinde kafa yorunca.