[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 14, Konu 25

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
24 Mar 2006 Cum 17:01:32 EET

nasýl oluyor bilmiyorum ama kemal aygün denilen bir deðerli kardeþimiz md'yi kullanarak mail adresime ahlaksýz resimler gönderme giriþiminde bulunuyor..bari özel adresten böyle birþey yapsa çok görmem ama neden md üzerinden böyle bir giriþimde bulunmak istiyor bunuda anlayamýyorum..deðerli md yöneticilerinin durumla alakadar olmasýný istiyorum teþekkürler

Blab-away for as little as 1¢/min. Make  PC-to-Phone Calls using Yahoo! Messenger with Voice.