Yanıt: RE: [MD-sorular] Çözülememiş bir soru: Geçişli Bağıntı Sayısı

Can Baskent canbaskent at yahoo.com
29 Mar 2006 Çar 02:18:19 EEST

aslinda bagintilarin ozellikleri  (pre-order'lar
ozellikle) modal logic'te, tamlık kuramları başta
olmak uzere bir cok yerde geciyor. bir sistemin
gecisken olmasi icin saglamasi gereken modal formuller
uzerinden gidilebilir. ama buradan da bir sayiya
ulasilabilecegini soylemek guc.

"transitiv baginti sayisi" bana da bi sey
cagristirmadi, ama matematigin hangi sorunundan
kaynaklandigini bulabilirsek, bu sayılara ulasip
ulasamayacagimizi da dusunebiliriz..

ayrıca graf teori de erdös graflariyla bagintilar
arasindaki iliskiye dair de hayal meyal bir makele
hatirliyorum.

bu bana, bir uzayda kac tane topoloji tanimlanabilir
sorusunu hatirlatti..

can

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com