[MD-sorular] (konu yok)

kemal aygun aygunkemal20 at hotmail.com
29 Mar 2006 Çar 11:10:15 EEST

goldbach sanısı hakkında bir soru soracağım.geçenlerde bilim teknik
okuyordum sayısını sonra belirtirim şu an aklımda değil.goldbach'ın 1
sayısını asal olarak kabul ettiğinin farkına vardım.hatta tüm çift sayılar
diyordu.yani;2=1+1. isbatı 1 asal kabul ederek mi yapıcaz?hem eski tarihli
ansiklopedilerde 1 asal kabul ediliyor.acaba sonradan değişti mi?hani
ilklerde üçgenin iç açılar toplamı 180 idi şimdi farklı olabilir.eğer
eskiden 1 asalsa şimdi asal değil dersek goldbach teoremine bağlı tüm
teoriler çürük olur...lütfen yanıt.soru herkese açıktır.

Messenger uzaklardaki sevdiklerinizle bulusturur!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533