[MD-sorular] (konu yok)

Demirhan Ramazan Tunc demirhan13 at bilgi.edu.tr
30 Mar 2006 Per 11:59:48 EEST

Argumaninizi anlamistim. Benim bahsettigim polinom ilk bulunusu itibari ile 26 degiskenli, bildigim kadari ile (ki kaynagim 97 yilinda yazilmis bir kitap ve daha da gelistirilmis olabilir) en indirgenmis hali de 10 degiskenli. Mesajimda "degiskenlerine verilen tamsayi degerleri" derken anlasilacagimi zannetmistim, uzgunum.
Demirhan