[MD-sorular] Einstein

ibrahim olak itahacolak at hotmail.com
23 Mayıs 2006 Sal 15:48:00 EEST

Selamlar.
O.Haşimi Oktar'ın yazısını benim gibi içi burkularak okuyan başka birileri
var mı bilmiyorum. Ayrıca bu türden yaklaşımlara gereğinden fazla itibar
eden başka milletler var mı  bunu da bilmiyorum.İnceleyenler bilirler ki,
Bilim tarihi bu türden hikayelerle doludur.Bazıları hak ettiği değeri
görmezken bazıları gereğinden fazla itibar görür.Bu sosyal hayatta da
böyledir.İşin en çetrefilli tarafı kimin neyi hak edip etmediğini kestirmek
çok zordur.Einsten’a gelince görelilik kuramı gibi anlaşılması hez zaman zor
olmuş bir konu hakkında çalışmış,konferanslar vermiş,makaleler yayınlamış ve
döneminde meslektaşları ile çok çetin tartışmalara girmiş bir bilim adamı
için böylesine bir iddiayı dile getirmek biraz “boş konuşmak” olur. Ayrıca
benim merak ettiğim bir husus daha var.Dünyadaki bütün bilim otoriteleri bir
araya gelseler ve “Einstein bir bilim adamı değil bir şarlatandır” deseler
bayram edecekmişiz  gibi bir hava var ortalıkta .Bunun sebebi nedir?
Einstein’in milliyeti mi?

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/