[MD-sorular] Einstein

OktayD asi.insan at gmail.com
23 Mayıs 2006 Sal 19:26:13 EEST

Evet, size katılıyorum. Einstein'ın ünlü olmasının nedeni de zaten kuramı
değildir, nobeli de fotoelektrik olay hakkında yazdığı 1905 tarihli
makalesinden almıştır. Einstein da diğer bilimadamları gibidir ama sadece
halkın tanıdığı bir isimdir. Bu çekememzlik bana da ilginç geliyor. Bazı
matematikçiler için de bu tür şeyler duydum ve başka bilimadamları... Bana
bu tür şeyler çok anlamsız geliyor. Önemli olan isimler değil, yapılan
çalışmalardır. Yergi olacaksa kurama yönelik olsun ki yapıcı olabilelim.

Saygı Sevgi ve Mantık...