[MD-sorular] Merhaba

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
1 Kas 2006 Çar 19:42:58 EET

C'de her iki sayı lineer bağımlıdır, bununla ne demek istiyorum.
Burada C'yi C üzerine tek boyutlu bir vektör uzayı gibi görüyorum. O
zaman her vektör (her karmaşık sayı yani) bir başka vektör'ün skaler
çarpımı olarak yazılabilir.

Örneğin a vektörüyle b vektörünü alalım. a = (ab^-1)*b

C'yi iki boyutlu bir reel vektör uzayı olarak düşünürsek de:
O zaman da vektör uzayımız iki boyutlu olur ve üç vektör her zaman
doğrusal bağımlı olur, verili determinant sıfır olsun olmasın.