[MD-sorular] Merhaba

Yildirim AKBAL hamsiblues at gmail.com
2 Kas 2006 Per 12:11:37 EET

aslında R^2 de o verdiğim determinantın açılımı dogru denklemı verıyor basit
bir şekilde çıkabılır ben ozel olarak o dogru uzerınde bır nokta aldım
doalyısıyla ben kendım sıfır yaptım eger o dogru uzerınde almasaydım
yukarıdakı detremınant sıfır olmayabılırdı... aynı sekılde C dede degılmı?

01.11.2006 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: