[MD-sorular] Merhaba

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
5 Kas 2006 Paz 13:25:07 EET

> C yi C uzerınde dusunelım(sizin dediğiniz gibi)
> kendı ıcerısınde tek boyutlu vektor uzaydırı o zaman bazında tek bır eleman
> vardır dolayısızla tek elemanla koskoca C yı gerebılırız denır ?

Evet.

> aynı sekılde 2*2 lik C uzerıne kurulmus matrısler uzayını dusunelım 8
> boyutlu bır uzaydır... 8 tane vektorle bu uzayı gererız

Tabii bu durumda C'yi yine R üzerine iki boyutlu bir vektör uzayı gibi
düşünüyorsunuz.

> amacım
>
> sadece C'de üç noktanın bir doğru uzerınde olması ıcın gerek ve yetet sartı
> bulmaktır

C üzerindeki bir kompleks doğru tüm C'den oluşur.
O zaman siz muhtemelen C üzerindeki bir reel doğrudan bahsediyorsunuz,
ama o zaman da C'den bahsetmenin hiç anlamı kalmıyor, R^2 ile aynı
şeyler C'de de geçerli olur.