[MD-sorular] (konu yok)

şaban gündüz gunduzsaban at gmail.com
9 Kas 2006 Per 17:09:22 EET

hocam ben adanalıyım adıyaman üniv. eğitim fakültesi ilköğretim mat .öğrt.
her defasında bütün bayileri tek tek dolaşıyorum yok
dergiye nasıl ulaşıyorsun diye sorarsanız her adanaya gittiğimde alıyorum

tabi biz bir çözüm bulduk (irfan şiap ve vatan karakaya hocalarım ile)
dergiyi sınıfa götürüp şöyle bir dergi var min 10 kişi abone olursak 12 ytl
diye şimdilik 4 kişiyiz ama inşaallah en az 10 kişi bulacam

sevgiler saygılar iyi çalışmalar
gönlüm sizinle

08.11.2006 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: