[MD-sorular] Ynt: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 19, Konu 9

fuatmart fuatmart at mynet.com
13 Kas 2006 Pzt 11:05:54 EET

sayın ali nesin ve tüm matematik
severleröncelikle yayınlarınızdan ötürü sizi tebrik ederim
bence çok güzel şeyler yapıyorsunuz.başarılarınızın devamını
dilerim.ben de matematik öğretmeni olacağım inşallah.ben son
sınıf matematik öğretmenliği öğrencisiyim.sizden bir ricam
olacak.benim bir projeye ihtiyacım var ama bi türlü kendime bir proje
bulamadım.proje çok kapsamlı bişey olmayacak.lise müfredatından bi konu
ile ilgili olacak.bir haftalık bir ödev ama ben hala bir konu bulamadım
kendime.yardımcı olursanız sevinirim.sadece fikir istiyorum gerisini ben
hallederim.örneğin arkadaşlarımız limitten faydalanarak sabit malzemeyle
en büyük hacim oluşturmaya çalışmışlar ve hocamız çok beğendi.yardımcı
olursanız sevinirim teşekkür ederim
Son: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 19, Konu 9