Re: [MD-sorular] E^n de sınırlı fakat sınır noktası olmayan bir küme var mı?

Ali ilik aliilik at gmail.com
21 Kas 2006 Sal 12:03:50 EET

"A nın sınır noktası varsa, o noktanın her açık komşuluğunda (open ball), ya
A dan ya da A^c den eleman yoktur."

Yoksa yerine varsa demişim. Tanımı biliyorum. Yazım hatası yapmışım.

Bir nokta A için sınır noktası değilse, o noktanın hangi komşuluğunu
alırsanız alın, o komşulukta ya A dan ya da A^c den eleman yoktur.

Bağlantılı küme olaylarını bilmiyorum. Biraz okudum, yarın öbürgün
bağlantılı kümeyi işleyeceğiz. Kompaktlık yeni bitti (Her açık örtüsünün
sonlu alt örtüsü...oof oof:)) ).

Verdiğin connected- not connected kavramlarıyla ulaştığın çelişki den
haraketle kanıt daha sağlam olabilir. Ancak bu düzelttiğim haliyle de
kanıtım da geçerli.

Doğru parçası olayını sevdim.

Ali

P.S: Ayşe, yanlış yazmak != yanlış bilmek(!) :))

19.11.2006 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: