[MD-sorular] obeb-okek

ozlem kaplan oslemkaplan at yahoo.com
6 Eki 2006 Cum 00:42:32 EEST

 öncelikle herkese merhabalar. benim ebob( en büyük ortak bölen) konusunda bir sorum olacaktý. ebob (a,b)= ebob ( b,a) eþitliðinin doðru olup olmadýðý hakkýnda ispat yapmam gerkiyor. bu eþitlik doðru gibi geliyor bana ama bilimsel olarak ispatýný yapma konusunda (kaynak  belirtme olarak da olabilir) bana yardýmcý olursanýz çok sevinirim.þimdiden teþekkür ederim ilgilenenlere....

 All-new Yahoo! Mail - Fire up a more powerful email and get things done faster.