=?ISO-8859-9?Q?Re:_[MD-sorular]_Fw:_Toplu_Mesaj=FD, _Say=FD_21, _Konu_17?=

Erdem Ünal unalerdem at gmail.com
15 Eki 2006 Paz 22:11:22 EEST

Sedece 6 gün konusuna açıklık getireyim.
Öncelikle sözü hiç anlamamışsınız ( yada ben anlatamadım)
Orada önemli olan 6 sayısı değil , ben sözün orjinalliği bozulmasın diye 6
yı korudum 28 deyin 13 deyin, 42 deyin hiç önemli değil ki bu! Önemli olan
dediğiniz sayı kullanmanın diğer sayıları kullanmaya bir üstünlüğüün olması
nedeniyle seçilmesi, şimdi burada evren kaç günde yaratıldığını
tartışmayalım :)

Velhasıl kelam, altın oran doğada olduğu için altın değil, altın oran olduğu
için doğada var.

15.10.2006 tarihinde AliRiza ARICAN <rizaarican at gmail.com> yazmış: