[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesaji, Sayi 21, Konu 17

Nurettin Caliskan ncaliskan at dogus.edu.tr
16 Eki 2006 Pzt 01:26:05 EEST

sorunun "estetik" muhabbetine donusmesi beni sevindirdi... bu bilindik felsefi kavram simdi operator doktorlarin elinde nedense... bastir parayi... estetize etsinler sizide :)...

bu tartisma beni igreti ediyor desem yeridir... bir aralar baris manco ve sadettin teksoy'un programlarinda yaptigina benziyor yapilan... sogan zarinda, agac kabugunda, kalpte, kilda tuyde allah yazisini aramaya....

gercek sorun tamda burada aslinda... felsefeyi bilmedigimiz yada kullanamadigimizda...

Ali hocam bence cokta hos yanit vermis... ben baska konuda bir soru soracagim yanlizca...

"guzel" konusunda neden beyaz tenli, sarisin ve renkli gozluler akla gelir hemen?

( sakin olaki bunu benim dusuncem olarak yorumlamayin...  operator doktorlarin hulya avsarin altin orana sahip olduklarini yazdiklarini biliyorsunuz...
altin oran her yerde ve herseyde olabilir... acaba bu insanlar hulya avsarin heryerini gercekten olcmuslermi... yoksa goz kararimiddir bu olcumler...)

ha bide... cok istiyosaniz  bir "arastirma" sonucu size...

amerikada yapilacak bir guzellik yarismasi icin 145 basvuru olmus... yarismacilar bu basvurulardaki resimlerin ortak yonlerini bir araya getirip 146. bir yarismaci katmislar yarismaya...

sonucmu... olusturulan bu ortalama resim birinci gelmis...

ne dersiniz... celakil gibi mi yapalim... aslolan matematik... disindaki hersey onunla aciklanabilir gibi :))))

tanri bizi statukodan korusun :))))

kolay gele sizlere