Re: [MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 21, Konu 17

Erdem Ünal unalerdem at gmail.com
16 Eki 2006 Pzt 21:52:51 EEST

   Bu daha sonraki çalışmaları yapanların , dörtgenlerin sıralamadaki
pozisyonlarının kişilerin seçimlerini etkileyebileceği görüşünden
kaynaklanıyor, bu görüşte başka deneylerden türemiş. Bağlantılı olduğu
sayfayı okursanız orada da Fechner deneyi anlatılmakta sonra yapılan (1974)
araştırmalarda yukarıdaki durum üzerine durulmakda daha sonra(1980)  Chris
McManus ın yaptığı deneyler sonucu Fechner in ulaştığı sonucun kısmen kanıt
niteliği taşıdığına değinilmektedir.- tabi kendine yakın oranlar karşısında
altın oranın üstünlüğünün belirsiz olduğunu göz ardı etmeyerek...

   Ancak ben dediğim dörtgen deneyinin adresini verdim. ( Siz tarih, kişi
sormuştunuz )

16.10.2006 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış:

--
If the facts don't fit the theory, change the facts. (Albert Einstein)