[MD-sorular] (konu yok)

gfatih86 at ttnet.net.tr gfatih86 at ttnet.net.tr
20 Eki 2006 Cum 20:30:34 EEST

Ya google'den bir bastım -türkiyedeki motorlu taşıt sayısı- diye
2005 yılı için 10 milyon 773 bin miş.
Kaynak ne kadar güvenilir bilmiyorum.
Google'den önce aklıma şöyle bir seçenek gelmişti.
ALO TRAFİK'ten soracaktım ama telofon sapığı ne filan zannderler diye, boştan yere kontör gitmesin dedim.
Ama bu plaka sorusunu çözersek hane sayısında artış olmadan kapasiteyi ölçmüş olacaktık...
Bu tür sorular zannedersem lisede çözüyorduk ama lise kitaplarımı dağıttığımdan nasıl çözeceğimiz hatırlayamıyorum. Nasıl ezberlediysek artık o kadar derin unutmuşum.