[MD-sorular] Nezakete davet...

AliRiza ARICAN rizaarican at gmail.com
21 Eki 2006 Cmt 18:17:15 EEST

Sayin Merkan Arican,

Biraz daha nazik olabilirseniz buyuk bir olasilikla tum grup uyeleri bundan memnun olacaktir. Bir uyenin yazdiklari hosunuza gitmedi diye yazilanlara bu denli sert bir yanit yazma hakkiniz yok. Katilmadiginiz noktalara itirazlarinizi yazarsaniz mutlaka yazinin sahibi de diger uye arkadaslar da deginmek istediginiz noktalari goz onunde bulunduracaklardir. Hem bu sekilde itiraz ettiginiz noktalari herkes anlayabilir ve hatta yanit yazmak isteyenler yazabilir.

 Biraz daha saygi ve anlayis lutfen...

Saglicakla,