[MD-sorular] Merhaba

Yildirim AKBAL hamsiblues at gmail.com
24 Eki 2006 Sal 17:14:11 EEST

Merhabalar Efendım işte bayram telaşı
herkeste benım gıbı telaşe müdürü bir baba varsa ve park sorunu varsa

ve göz kararı hesap ıle park sorununu halletmek ıstıyorsanız şöyle bir
önerim var

arabamımızın uzunlugu m olsun yerimizin uzunlugu n olsun

 arabanın oraya park etmesı ıcın gerek ve yeters şart n>=m olmasımıdır yoksa
atıyorum n kok2 = m olmasımıdır bu aradaa lastıklerımızın donme acısının 45
derece olmasını farz edıyoruz en azından sokaktakı bır arabada usenmedım ben
öyle ölçtüm....

bilmiyorum  bence güzel bir sorun tabii teorik değil pratikte olması gereken
bir sorun(eee baba teorik olarak buraya girebilirsin ama pratikte zor...!)

sevgiler saygılar saçmaladıysam özür dilerim(!)....