[MD-sorular] Türkçe dif geo. ve dif denk. notları/soruları(çözümlü) (!!)

Ali ilik aliilik at gmail.com
25 Eki 2006 Çar 23:37:46 EEST

Tanıdığım tanımadığım herkesten türkçe matematik notları/kaynak kitapları
önerisi isteyenler oluyor...Mail atmaktan yoruldum...En iyisi md liste
atayım da derim ki "www.matematikdunyasi.org daki tartışma listesine üye
olun, oraya yolladım"...

Nette Türkçe matematik ders notları oldukça az yurtdışına göre. Yine
"tesadüfen" bulduğum bir siteyi yolluyorum. Sınav için okula giden(!)
arkadaşlardan bayram dönüşü df deo/dif denk sınavı olanların çok işine
yarayacaktır, öğrenmek için okula gidenlerin işine yarayacağı gibi...

Ali

Link:

http://www.akdeniz.edu.tr/fenedebiyat/math/personel/ozdemir.htm

--