[MD-sorular] bazı genç arkadaşlardan bir rica

Ali ilik aliilik at gmail.com
2 Eyl 2006 Cmt 01:16:15 EEST

 Değerli MD üyesi bazı GENÇ arkadaşlar. Burçin Bedil isimli arkadaş ki
kendisini pek tanımam etmem, ancak kardeşim gibi görürüm benden 9 yaş
küçüktür (atari sorusunu soran), bir internet sitesinden bana ulaşıp
matematik hakkında birkaç soru sormuştur ve ben de yanıtladım. Fakat
soruları artınca vakit ayıramadığımdan kendisine MD mail list'ini tavsiye
ettim. Kendisi anadolunun bağrında ilim irfan için çabalayan, aile terbiyesi
almış bu ülkenin bir insanevladı.

MD mail liste attığı maili atabilmesi için vaktim olmamasına, hasta olmama
rağmen, ısrarları sonucu sırf o maili atabilmesi için ona yarım saat nasıl
mail atılacağını anlattım. Ve sorusunu sorabildi. O attığı mail hayatındaki
ilk maili kızcağızın!

Fakat çok ama çok fazla sayıda kişi Burçin'i msn listesine eklemiş. Ve
sayısız sayıda kişi silmesine rağmen, hala ekleyenler varmış. Yardımcı olmak
için msne eklemeye gerek yok, maille de yardımcı olunur. Arkadaş hiç
tanımadığı kişileri msn listesinde görmek istemiyor. VE MAİL YOLLAMADA HALA
SORUN YAŞADIĞI İÇİN bu maili yollamamı istedi.
Saygılarımla,

--
Ali İlik
MDBursa Tanıtım Sitesi: http://mdbursa.googlepages.com/