[MD-sorular] Fwd: Matematik Dünyası dergisi tanıtım seminerleri

Ali ilik aliilik at gmail.com
8 Eyl 2006 Cum 20:28:31 EEST

---------- Forwarded message ----------
From: Ali ilik <aliilik at gmail.com>
Date: 08.Eyl.2006 20:19
Subject: Matematik Dünyası dergisi tanıtım seminerleri
To: bel at bursaerkeklisesi.k12.tr

 Sayın okul (dersane) müdürleri, sayın müdür yardımcıları, değerli
öğretmenler, sevgili öğrenciler ve tüm diğer ilgililer,

Türkiye'nin tek popüler matematik dergisi olan Matematik Dünyası dergisinin
Bursa'da tanıtımı için hazırlanan internet sitesi hizmete girmiştir.
(http://mdbursa.googlepages.com
)

Bursa'daki lise ve dersanelerde derginin tanıtımı için seminerler
düzenlenecektir. Bu seminerlerin hazırlığı devam etmektedir. Konu yerel
basın ve televiyon kuruluşlarına da duyurulacaktır.
Okulunuzda dergi ve matematikle ilgili seminer ve tanıtım düzenlenmesini
isterseniz bizimle mdbursa at gmail.com adresinden temasa geçebilirsiniz.

Not: Bu mail Bursa'daki lise ve dersanelerin büyük bir kısmına
gönderilmiştir! Dolayısıyla, kurumunuzda derginin tanıtımı ile ilgili
seminer düzenlenmesini dilerseniz, size uygun olan zamanı ivedi olarak
bizlere bildirmeniz önem taşımaktadır.

Saygılarımla,

Ali İlik
Matematik Dünyası dergisi Uludağ Üniversitesi temsilcisi,
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü Öğrencisi

---

MDBursa Tanıtım Sitesi: http://mdbursa.googlepages.com/