[MD-sorular] MD Bursa Sitesine Forum Bölümü Eklendi!

Ali ilik aliilik at gmail.com
11 Eyl 2006 Pzt 15:35:35 EEST

MD'nin Bursa'da tanıtımı için hazırlanan siteden sonra, aynı sitede forum
bölümü de hizmete girmiştir! Foruma sitedeki forum linkinden ya da direkt
olarak http://mdbrs.yforum.net/ adresinden ulaşılabilir. Her türlü görüş ve
eleştrilerinizi foruma ya da mdbursa at gmail.com adresine yazabilirsiniz.
Vatana, millete faydalı olur umarız. Ancak forum şu anda test aşamasındadır,
gelişmelere göre doğru kararlar alınır. Yine de yazı ve görüş
yazabilirsiniz.

Önemli bir iki nokta: Malum internette forumlar tartışmaya açık yerlerdir.
Zaman zaman bazı forumlarda gereksiz, kişileri aşağılayıcı tartışma ve
yazılar olmaktadır. Forumumuz bu gereksiz tartışmalardan mümkün olduğunca
uzak tutulacaktır. Amaç derginin bursada tanıtımına katkı sağlamaktadır.

Şu an okulda dergi tanıtımı için stand işleriyle uğraşıyorum. Yolda gelirken
bir dersaneye de uğradım tanıtım işi için. Zamanla (ama ivedi olsa iyi
olur!) daha çok yol alacağız.

Herkese selamlar,
Ali İlik

--