Re: [MD-sorular] Topoloji neden işe yarıyor?

Ali ilik aliilik at gmail.com
23 Eyl 2006 Cmt 21:07:43 EEST

Konu hakkında bilgi sahibi değilim.

İnternette bir arama yaptım ve "Topology and Physics - a Historical Essay"
başlıklı bir yazı buldum. Soruya yanıt olamayabilir. Olabilir de çünkü
yazının ilk paragrafında şöyle bir cümle var :

"We shall discuss the LINKS BETWEEN one very old subject, PHYSICS, and
a much newer one, TOPOLOGY.
Yazarı: Charles NASH, Department of Mathematical Physics, National
University of Ireland, Maynooth, Ireland

http://arxiv.org/PS_cache/hep-th/pdf/9709/9709135.pdf

Ali

23.09.2006 tarihinde E. Mehmet Kıral <luzumi at gmail.com> yazmış: