[MD-sorular] Yanlışlık oldu herhalde.

gfatih86 at ttnet.net.tr gfatih86 at ttnet.net.tr
25 Eyl 2006 Pzt 20:26:53 EEST

Pardon yanlışlık oldu heralde maili bir daha yolladım:

slm gençlik....
 Ben Ankara’dan Fatih. Gazi üniversitesi yapı bölümünde 3. sınıf öğrencisiyim ve kendince bilimsel araştırmalar yapan biriyim. Pi’nin sırrı, özellikleri üzerine yaptığım çalışmalar başarıyla sonuçlandı. Sevindim... Yazım işi bittikten sonra duyuracağım zaten. Bir ön duyuru şekliyle sizinde yarırınıza birkaç şey vermek istiyorum. (isteyenlere tabi, artislik yapmak için değil, internette bazı bilim adamlarının çalışma tarzlarını gördükten sonra bende bir babacanlık duygusuyla önceden bilmenizi istedim.) Biraz uzun bir yazı ve yazım hataları olabilir ama okuyun zahmete değer.
Birde sizden bazı yüksek basamaklı hesaplamalar için yardım isteyeceğim. Bende 10.000 basamağa kadar hesap programı var ama basit yapıda olduğundan çok fazla yorucu bir iş oluyor. Sizde otamatik programlar varsa Ek'te istediğim denemeyi yaparsanız sevinirim.
linki veryorum:

http://rapidshare.de/files/34391146/pi_say_s_.doc.html

burdan indirebilirsiniz.