[MD-sorular] dif geo

ayse borat ayseborat at gmail.com
30 Eyl 2006 Cmt 01:30:41 EEST

Arif Sabuncuoğlu'nun diferansiyel geometri kitabı sadedir, H.H.
Salihoğlu'nunki biraz karışık geldi bana. bir de Barett O'neil 'in
Elementary differantial geometry kitabı.. henüz incelemedim ama alanında en
meşhur kitaplardan biri diye duymuştum. http://nehudlit.ru/1/155/ sitesinde
bu kitaptan var. (djvu uzantılı olduğundan ben açamadım. kitabı açanlar
yardımcı olursa sevinirim.)

Ayşe