[MD-sorular] İzmir'deki olay çerçevesinde biri(leri) MD için bir yazı yazsa(mı)

Ali ilik aliilik at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 13:57:55 EEST

Bu İzmir'deki, yani Türkiye'deki, ülkemizdeki, toplumumuzdaki olayla ilgili
farklı görüşler var.

Son olarak İlker Koçyiğit de farklı bir açıdan yaklaşmış.

Konuyu matematiksel, ekonomik, hukuk, eğitim boyutlarıyla ele alan bir yazı
nefis olur.

Farklı alanlardan uzmanların yazacağı birkaç yazı da olabilir.

MD nin eğitim köşesi için biçilmiş kaftan.

Bu olayı bir örnek olarak görüp, genelde ne yapılabilir sorusuna yanıtların
yer aldığı

eğitimi enine-boyuna irdeleyen bir yazı veya

değişik alanlardan uzmanları biraraya getirerek bir söyleşinin yazıya dökümü
de olabilir (mi)

DİYE DÜŞÜNÜYORUM.