Re: [MD-sorular] düzgün yedigen pergel ve cetvelle çizilemez'in ispatı(isbatı mı olacaktı)

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
5 Nis 2007 Per 00:47:46 EEST

"gaus'un düzgün 17 geni çizildiğini göstermişti.360/17= devretmeyen bir
sayıdır böyle bir açı çizilebilir."

boyle deyince ben de devreden bir sayi oldugunu soyleme geregi duymustum.
duzgun onyedigen'in bir acisinin degeri 360/17 derece olduguna gore, 360/17
de devreden bir sayi olduguna gore, olabiliyormus demek ki.