RE: [MD-sorular] düzgün yedigen pergel ve cetvelle çizilemez'in ispatı(isbatı mı olacaktı)

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
5 Nis 2007 Per 01:11:19 EEST

Devreden - devretmeyen aciyla pergel cetvel ciziminin ne igisi olabilecegini
anlamis degilim.

Devreden - devretmeyen sayilarin (her ne demekse!) bu ozelligi onluk tabanda
yazilimiyla ilgii bir ozelliktir ve ne pergelin ne de cetvelin umrundadir
onluk taban.

Bu acilari radyan olarak yazarsak, her biri askin olur mesela.

Ali

  _____