Re: [MD-sorular] satranç

Metin Sarayköylü metinsaraykoylu at gmail.com
8 Nis 2007 Paz 16:50:44 EEST

Bu konuyla ilgilii eger web-browser olarak "mozilla firefox" kullaniyorsaniz
asagidaki linke
tiklayarak<http://www.animatedrecursion.com/advanced/the_eight_queens_problem.html>bilgisayarin
bu cozumu nasil yaptigini gorebilirsiniz.

http://www.animatedrecursion.com/advanced/the_eight_queens_problem.html

Butun cozumu izlemek biraz zamaninizi alabilir ama acilan bu yeni pencereden
alttaki kismi fareniz vasitasiyla hizli bicimine getirirseniz daha kisa
surer.

Not: Internet Exploler'da sayfa acilmasina ragmen bu problemi cozmek icin
kullanilan "backtrack"in nasil isledigini goremezsiniz.

Sevgiler,

Metin

08.04.2007 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: