[MD-sorular] (konu yok)

onur batur batur54 at gmail.com
17 Nis 2007 Sal 00:03:50 EEST

n tane nesne kendi aralarında n! farklı biçimde sıralanır. Bunun ispatı
yapılabilir.

Gelelim 0! e

0 tane nesne 0! farklı biçimde sıralanır yani 1 farklı biçimde

diğer bir değişle 0 nesneyi sıralayamayız ama sıralayamamak da 1 durumdur
sonuç olarak.

Aslında 0! in 1 olması bu mantığa dayalı bir kabul sonucudur. Yani işlemsel
bir ispatı mümkün değildir.

iyi çalışmalar.

16.04.2007 tarihinde murat dursun <mdursun07 at hotmail.com> yazmış: