[MD-sorular] (konu yok)

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
24 Nis 2007 Sal 00:05:12 EEST

Yani 1^1 + 2^2 + ... + 999^999'u modulo 1000 bulmak dunyayi degistirmeyecek
demek istiyorum. Illa bulmak isteyen bulur. Bedava bir soru. Guzel bir soru.
Egitici de. Tam bir ogrencinin ustunde dusunmesi gerektigi turden bir soru.
Ustunde dusunmek cok sey kazandirir bireye, yaniti bilmek ise az sey
kazandirir. Baska bir sey demek istememistim.

Ali

  _____