[MD-sorular] garip bir soru

=?utf-8?q?ihsan=20y=FFfffffccel?= ihsan_einstein at yahoo.com
24 Nis 2007 Sal 19:11:23 EEST

Bana biraz ilginc gelen bir soruyu paylasmak istiyorum.Ä°ste soru:

  'Ekvator üzerinde yer alan ve Dünya'yı sımsıkı saran hayali bir demiryolu olduğunu düşünelim.

  Dünya'nın yarıçapını 6300 km. kabul edelim.

  Bu demiryolu ekvatorun 1m. üzerinden (yerden 1 m yuksekten) geçecek şekilde yapılsaydı kaç km. daha uzayacaktı? '
  (Bir tahminde bulunun!).

  Soru basit olabilir ama bana ilginc geldi.

  ihsan

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com